Obegripliga händelser i livet.

I söndags miste jag en vän genom en oerhört tragisk olycka. Man fann henne död i snön,ihjälfrusen på söndag morgon. Ingen vet hur det egentligen gått till. Det är jättesorgligt och tragiskt. Hon var en härlig ,glad människa som lämnar många i sorg med många frågetecken. Vad som slår mig är att det verkligen känns helt ofattbart. Jag förväntar mig att hon plötsligt ska stå där igen så levande som just hon var. Jag tror att det är bra att vi människor inte begriper allt just där och då. Vi skulle nog gå mer än sönder i det ögonblicket. Mina tankar går till hennes barn och anhöriga. Hon fattas oss.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Obegripliga händelser i livet.

  1. Snusan skriver:

    Men gud så hemskt! 😦

  2. babybloggen skriver:

    Fy vad hemskt!
    Kram

  3. Finna skriver:

    Ryyyser och skickar en varm kram!!

Kommentera

