Sista Afropasset för denna termin.

Jag kommer att sakna afron. Får hålla igång kroppen så got det går i sommar. Det är lätt att softa. Stina kommer och ska kika på mig idag.Utvärdera lite hur jag fungerar som instruktör och jag är inte alls nervös. 🙂 Därför ska Molte och jag nu ta en lugnande prommis. Sedan ska jag sätta ihop programmet till kvällens pass. Ser fram emot det , verkligen. Världens goaste tjejor som ger mig bra feedback och de ser ut att ha himla roligt.

Cia!! Tycker du denna bakgrund funkar? Har du tips på bra sida med snygga bakgrunder. Blomman i headern har jag fotograferat. Är så mallig över den bilden.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, dans. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sista Afropasset för denna termin.

  1. Cia skriver:

    Jag tycker du gör jättefint. OCh dessutom kan du vara mallig över blomman 😉

  2. Josefina skriver:

    mkt snygg header !!!

Kommentera

