Hemma för Vaa

Vilket betyder vårdavanne. Idag behövde jag vila. Min kropp har bråkat en del på sistone och idag lyssnade jag in. Nu sitter jag här som en slösäck och surfar. Lite skönt att vara alldeles ensam,bara vara. Moltas är hemma men annars helt lugnt. Ikväll kommer alla 3 killarna och då är det slut på lugnet. Men av dem får jag endast bra energier. De vill till Rullsand och till Rullsand bär det av.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Dagar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hemma för Vaa

  1. Cia skriver:

    Gillar hur du tagit gram det lila i blomman till bakgrunden! Super tummen upp. Vad ska du med mig till när du fixar galet fin design alldeles själv!

Kommentera

