Candida

Jag tror inte det är många som vet om att man kan ha en för stor tillväxt utav candida svampen i kroppen. Jag tror inte ens att alla tror att den är på riktigt. Jag vet att jag just nu har himla besvär utav den. Min mage är i ballongstorlek.Jag har ont i magen,jag har svamp i munnen,svamp i underlivet och jag mår som tjuvtjockt. Dessutom ökar värken i kroppen och det infinner sig en olustkänsla. Så från och med idag försöker jag undvika socker (igen) så mycket det bara går.

Ibland vätskar det även från mina örsnibbar,eller ur ena örat. Har även haft problem med ”guckande” navel.( Nu kan lillebror blunda! Han lider av navelfobi.) Det värsta är nog liksom helheten utav detta som markant blir sämre vid fuktigt väder. Jag är även allergisk mot mossa i skogen? Gjorde ett allergitest för många år sedan. Så socker pust väck. Nu ska frun i huset må bra.

Ni kan läsa mera här: Sanna Ehdin, Expressen test

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i candida, Dagar, magen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Candida

  1. Cia skriver:

    Hmmm låter som något jag borde göra i alla fall… Se till att socker är puts väck, men det gör jag inte….

Kommentera

