Måndag, Monday, Maanantai

Om 3 veckor får jag semester. Jag har inte en aning om vad jag ska göra på min semester men idag är det måndag och det är en ny dag.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Måndag, Monday, Maanantai

  1. Carola skriver:

    Härligt att ha semestern att se fram emot, 3 veckor går fort.
    Bra att du inte har ett fullspäckat program på semestern som vissa har,
    då är det väl inte semester man har??
    Skriv in vila, äta god mat och njuta av tillvaron minst varannan dag tycker jag =)
    Kram ❤

  2. Cecilia skriver:

    Måste man veta? Kan man inte bara vara? Jag försöker boka in så liiiiite som möjligt. Jag vill ta dagen som den kommer, njuta, ta det lugnt om jag vill, dra till grönan om vi känner för det, ta en sista minuten eller hänga på stranden. Vill inte boka upp, bara vara är mitt motto till semestern! Men det är ju jag det… ´

    Ha de gott!

  3. Cecilia skriver:

    Låter som en perfekt semester i mina öron!

Kommentera

