Förnyelse

Jag känner för att förnya.Förnya hemmet,förnya bloggen .Söker nytt arbete,är inne på studier. Hur ska bloggen se ut?  Har ni skaffat det verktyget/medlemsskapet där man kan ändra fonter hur som helst? Jag har inte en aning om någonting men jag vet att det säkert blir bra till slut.

Lchf då? Jovars, ibland deppar jag ihop av att inte ge mig själv tillåtelse att äta mackor.Jag saknar inte godis,inte pasta eller potatis.Jag vill ha mackor 🙂 Frökusar med leverpastej och gurka. Havreknäcke med avocado och kaviar och nu sitter jag här och dregglar.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, LCHF, Tankar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Förnyelse

  1. iashemlis skriver:

    Nytt år – Nya utmaningar… Den är väl rätt normal… *L*

  2. Inna skriver:

    Det krävs lite extra energi att bryta mönster för gör man samma sak om och om igen förändras ingenting.
    Ett steg i sänder, så går det.

    Kram

  3. Cecilia skriver:

    Men du, jag har googlat rätt friskt på lchf i eftermiddag och hittat nåt brödliknande som de kallade oopis eller nåt sånt. Sen var det nåt annat bröd de bakade med krusakli och massor annat istället för mjöl. Så visst finns det bröd du kan unna dig.

  4. Cia skriver:

    Om mackor är enda problemet skulle jag klara det galant. Ätaer ju aldrig mackor. Bröd till mat ibland dock.

    Jag kör ju inte WP på samma sätt som du gör då jag har det installerat på egen server. Så ledsen kan inte hjälpa till där.

  5. Cia skriver:

    Har förresten hört att oopis skt.a vara väldigt gott.

Kommentera

