Träningsvärk from hell.

Efter 4 veckor med enstaka joggingturer är mina ben lite ömma. Mina bröst känns som om de växer (önsketänkande) 🙂 och jag är allmänt mör men jag är på G igen. Jag var på ett Friskis pass som kallas skivstång/kondition. En timmes skivstångsträning och 15 minuter med intensiv kondition dvs 15 x 45 sekunder hopp,skutt,upp,ner och hopp.

LCHF kosten då? hur ser en dags LCHF ätande ut? Jo, så här,  Frukost: Kesoplättar med lite bär och en klick fet yogurt. Mellanmål: Kokt ägg och en skiva Finncrisp. Lunch: Grillad kyckling med grönsaker. Middag: LCHF Pizza.

Vad tycker min mage då? Den är inte helt nöjd. Jag känner mig som en jätteproppen Orvar ibland. Det känns som om magen blir jätteuppblåst utan fis.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Friskis & Svettis, Hälsa, LCHF. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Träningsvärk from hell.

  1. Cia skriver:

    var det inte du som saknade bröd?

    http://skalet2001.blogg.se/2011/january/lchf-brod-med-valnotter-och-linfron.html

    Jag följer Carina sedan länge. Hon kör i och för sig inte LCHF utan GI för det mesta men hon jublar alltid över hur hur bra hennes mage mår då. Kan det vara individuellt eller till och med mer huvudet som styr hur magen mår när det gäller maten?

    Tror mest på individuellt för min är ta mig fasiken alltid svullen bubblig och uppblåst oavsätt vad jag äter 😉

Kommentera

