Att vara fattig är för mig att känna sig värdelös.

Jag är utförsäkrad från Försäkringskassan. Jag har förlorat 4000:- i månaden . Idag får jag en lön från mitt jobb som är på 50% på 8000:- .Just nu känner jag mig värdelös. Men jag kommer igen. Jag vet att jag inte är värdelös men det är min känsla. Är ni med? Någon som har ett arbete att erbjuda?

48 årig smart,empatisk,trevlig,driftig och mångkunnig kvinna söker ett välavlönat arbete där man har möjlighet att utveckla företaget samt sig själv. Jag talar såväl svenska,engelska samt gör mig förstådd på finska ( Och rövarspråket samt p-språket).

Mina bästa egenskap är att jag för det mesta är väldigt positiv. Jag är bra på att lyssna samt är oerhört social.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Arbete, Dagar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Att vara fattig är för mig att känna sig värdelös.

  1. Annah skriver:

    Du är absolut inte värdelös! Du är en så otroligt fin, genuin och engagerad person! Jag hoppas verkligen att någon hittar dig och förstår vilket kap de gör!

    Kramis

  2. Cissi skriver:

    Hade jag ett företag så skulle jag anställa dig på stört! Du är allt utom värdelös!

  3. Susanne skriver:

    Åh jag vet hur det är. Jobb- och pengabrist får en att helt tappa fotfästet och tron på sig själv. Du är fantastisk, glöm aldrig det. Det är inte ditt fel att situationen ser ut som den gör.

  4. Linda skriver:

    Du är underbar Anne! Glöm inte det! Och jag hoppas du hittar ett jobb snart!

    Kram!

  5. Cia skriver:

    M kan ju inte jobba mer än MAX 25%. Han får inga pengar för man kan inte vara så sjuk enligt försäkringskassan…

    Nu har vi kandelaber.se som faktiskt gör att någon kan anställa honom på 25% där tiden inte går åt till resor. Vi försöker göra oss oberoende… För från samhället får man ingen hjälp i alla fall.

Kommentera

