I storstan.

Här är vi nu. Två riktiga lantisar i huvudstaden. Vi vimsar runt som yr höns och fick fråga oss fram till kungsträdgården från Sergelstorg. Så illa är det. 🙂 . Idag ska här shoppas lite nytt.

Vi ska njut av solen,lalla i butiker,äta gott och vårda kärleken. Jag glor på folk. Älskar att titta på människor. Jag har fel skor med mig. Tror jag har 5 par skor här för 2 dagar men inte walkingskorna. Det kostar på att vara fåfäng.

Jag inser också åter igen att jag är en riktig lantiskvinna. Jag gillar lugnet och friden i byn. Jg uppskattr den mest när jag varit i stan. Tycker att det är så höga ljud överallt här 😉 .

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till I storstan.

  1. Cia skriver:

    Jag är en riktig stadsråtta… Landet har fästingar…

    Nä allvarligt så har jag alltid älskat staden, men skulle gärna ha ett landställe att åka till då och då.

  2. Cissi skriver:

    Vilken tur att stockholmare är så vänliga då och gärna visar vägen 🙂 Jag älskar stan, men behöver en tyst oas för att hinna landa ibland.

    kram!

Kommentera

