Uttrycket skita pengar.

Det finns ju ett uttryck där man säger att ”De verkar skita pengar”. Vore det så skulle jag vara stenrik.

Idag är det fredag. Jag ska till Rullsand. Vi har packat vagnen full med saker. Den är på plats och nu väntar maken in mig. Trots fredag eftermiddag så ska jag på en stunds afromöte . Vi ska skaka höfter och rumpor på Mammagalan. Därav lite planering ikväll.

Helgen kommer att gå ut på,kratta och göra fint på Rullis. Sova skönt på Rullis. Vara osminkad hela helgen på Rullis och dricka en och annan öl på Rullis. Öl är inte LCHF men i helgen låtsas jag det. Det känns bättre då.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Husvagn, LCHF, Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Uttrycket skita pengar.

  1. Elisabet Svenson skriver:

    Ha en SKÖN helg, o drick öl, vare sig det är LCHF eller inte, så är du värd det!

  2. Cia skriver:

    Osminkad ja… det har jag varit i flera år nu.
    Rätt skönt faktiskt.

    Om jag bara kom på hur man gjorde skulle jag skita pengar!

Kommentera

