Rastlös

Hur är man funtad när man frivilligt sätter sig i en husvagn i flera veckor? Va, va, va?Jag tänker inte vara här hela semestern. Jag har 2 veckor kvar. På tisdag kommer Familjen Terrorist med Thudor i täten.Som jag ser fram emot det. Sen ska Tant Asta packa ihop och åka hem och gräva i trädgården,måla och göra allt möjligt roligt och bra.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i abstinens. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rastlös

  1. Cia skriver:

    Nä husvagn… vem kom på den idén att sätta hjul på sommarstugan för att sen parkera den??? Märkligt 😉

  2. Lena/LiS skriver:

    Men nu är du och gottar dig i värmen och njuter av ledigheten. Men det unnar jag dig

  3. Maria skriver:

    hej min fina omtänksamma roliga vackra vän. läser typ aldrig bloggar längre, skriver än färre kommentarer. men puss på dig

Kommentera

