Gästbloggar

Å, idag är jag gästbloggare hos Åse56kilo.se. Jag fick möjligheten att berätta lite om min träning och mitt liv. Framförallt det att jag äter LCHF på mitt sätt. Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst. 

Att går från väldigt sjuk till relativt frisk har tagit tid så det finns en del att berätta. 

Ska bli väldigt trevlig att se om några hittar hit till min enkla blogg? Alla är så välkomna så. Nu väntar en lunch bestående av Ceasarsallad och sedan ska jag och dottern åka och shoppa. Jag säger bara underbart.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gästbloggar

  1. Finna skriver:

    väldigt bra skrivet inne hos Åse! skönt att du mår så bra nu! kram

  2. Anette skriver:

    Hej! Tack för ditt svar ang att bolla idéer om UC! Kan du skicka ett hej på min mail, så jag får din mailadress? Skrev ut ditt blogginlägg och gav till min son. Får se om det slår rot. Hälsn Anette

Kommentera

