Kroppen säger nej

Ibland gör den det. Idag var en sådan dag. Jag vaknade 07.30 ,åt min frukost och fick en puls som landade på 100-120 slag i minuten. I vanliga fall har jag en relativt låg puls. Har hyfsat bra kondition. Detta resulterade i ett besök på vårdcentralen då pulsen inte ville ge sig alls.

Jag kall svettades ,var yr och kände mig konstig. Fick göra ett EKG , blodtryckskontroll och ska lämna prover imorgon. Bodtrycket var bra, pulsen lugnade sig efter ett tag och de konstaterade att jag bör vila. Begynnande infektion alternativt tokstressad.

Just nu är kl 19.39. Jag har inte duschat ,sovit middag 2 ggr och inte gjort ett knop i onödan.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Hälsa, Livet. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kroppen säger nej

  1. Dagarna skriver:

    Hoppas att det inte är någon fara med dig
    Skönt att du har vilat och tagit det lugnt i dag

Kommentera

