Bättre än förr

Efter ett intensivt Skivstångspass med Intervall på slutet och lite yogurt känns livet rätt ok.

Jag kräver inte mycket jag . Yogurten var ljuvlig. Turkisk yogurt som jag blandade med hallon och vispgrädde.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Friskis & Svettis, Hälsa, LCHF, mat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bättre än förr

  1. lindami73 skriver:

    Läste lite i din blogg 🙂

    Jag brukar oxå köra skivstång intervall..älskar det. Fast just nu är jag sjukskriven efter en diskbråcksoperation. Kommer nog inte kunna vara med på det på ett bra tag. Men ska så snart det går gå tillbaka till medelpassen på Friskis o Svettis där jag är engagerad. Är värd i föreningen.

    🙂

Kommentera

