När det bara känns otroligt bra.

Att återge en känsla av välbefinnande kan vara svårt. Att återge känslan av att jogga i skogen med Moltas i blötsnö som är tung och känna en hisnande glädje i magen av att orka.  Orka när jag ibland halkar,glider,snubblar och pustar mig fram är svårt. Men känslan var ungefär som när jag var liten och jag bubblade av skratt inuti. Ren och skär glädje .

Jag halkade i backarna . Fick parera och balansera och jag hade så roligt så jag ibland skrattade högt. Det var endast Molte och jag och ett totalt välmående. 5 km joggade,lunkade och sprang vi. När vi kom hem bjöds jag på tacos.

Tidigare på dagen hade jag ett urtrevligt möte med en fantastiskt fin vän. Ingela har jag lärt känna över just nätet. Vi har träffats ett par gånger under åren och när vi ses är det som om vi tar vid där vi sist slutade. Idag hade jag även glädjen att få träffa hennes son och mor. Jag har haft förmånen att få lära känna många fantastiska personer över internet. Många spännande möten. Ingela! Vi ses snart igen. ❤

Ikväll tänker jag inte göra ett dugg mer än nödvändigt. Surfa mig lite och kika lite på teven. Imorgon har jag tänkt putsa mina fönster. De ser rent jävliga ut.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Jogging, kärlek, Livet, Lycka, Vänner, Vänskap. Bokmärk permalänken.

Kommentera

