Humöret

På mig är som en jojjo just nu. Jag kan skylla på hormonerna eller personlighet eller på att jag bara är eljest. Jag har de senaste dagarna ( Läs veckorna) varit arg ganska ofta. Jag är sällan arg så nu vet jag liksom inte vad jag ska göra av ilskan. Jag är ovan.

För någon dag sedan var jag så förbannad så jag öste ur mig en hoper fula ord när maken kom hem och så gick jag ut. Inbillade mig att jag skulle vara lugn tills jag kom hem igen,men icke. Jag har nu bestämt mig för att det är sunt. Att det är nåt som ligger i luften och det är bara att gilla läget. Det går säkert över. Annars så köper jag mig en säck att slå på.

Annars då? Jo, tack!  Strax dags för ett danspass med Friskis. Lina spöar skiten ur mig i Rumble hela tiden och maken är köper sig ett vapenskåp.  Nästan alla fönster är rena och fina. Imorgon börjar vardagen igen. Rätt skönt faktiskt.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i dans, Friskis & Svettis, Mannen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Humöret

  1. lakritstrollet skriver:

    Då är du iallafall jämn i humöret – förbannad hela tiden. ;P Såna dagar/veckor/månader är skit, men för det mesta brukar det reda sej. Håll ut syster, snart är det sommar! Puss!
    /Mia (som INTE heter lakritstrollet – fattar inte vad WP har fått det ifrån?! Jag heter LOGGEN damit!)

Kommentera

