När jag inte vet vad jag ska göra

I tisdags för en vecka sedan drygt när jag fyllde år fick jag ett brev. Det låg i brevlådan och det var ett rim om att jag ska se till att vara ledig på fredag den 4/5. Jag bytte arbetstid till fm. Jag arbetar då bara till 12.30. Jag ska ut på något och jag vet inte på vad? Jag vet inte med vem ? Det står bara att jag ska vara beredd på lite shopping och att jag inte ska vara så mätt. Ost och vin ingår ev på en filt om vädret tillåter.

Jag får heller inte ställa några frågor. Jag vet inte ens vem jag ska fråga då jag inte har en aning om vem detta kan vara :). Brevet avslutades med Grattis! Himla spännande är det.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Spännande. Bokmärk permalänken.

En kommentar till När jag inte vet vad jag ska göra

  1. eva skriver:

    vilken underbar överraskning och fy tusan å det bestämdaste vilken rolig blogg du har.
    Jag kommer tebaks!

Kommentera

