Tiden

Tiden passerar och allt förändras. Jag har problem med att skriva positiva inlägg och jag saknar mig. Jag är av naturen en positiv och glad person för det mesta. Nu är jag tom. Jag älskar också att sätta ord på känslor.

Att förlora någon är att förlora en bit av sig själv. Mammor ska liksom finnas där i all evighet.

Denna midsommar har varit lugn och jag bara är. Somnade av utmattning på golvet igår. Helt nykter. Pratar och pratar och älskar min man mer än någonsin.

Jag vet att tiden läker sår. Jag vet att allt kommer att bli som vanligt men ändå inte. Jag vet att jag kommer tampas med en massa olika känslor länge. Och jag vet också att jag växer och lär mig något nytt av det som sker.

Jag älskar livet,min familj och mina vänner.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Mamma. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tiden

  1. Barbro Gräähs skriver:

    Hej vännen…du har helt rätt. Som du vet har jag mist både min pappa och mamma. Nyligen även min bror så jag har dessa känslor också just nu…Kramar Barbro

  2. Elisabet skriver:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera

