Så som det är.

Vi har nu haft 2 fantastiska veckor av semester. Umgåtts och njutit av våra barnbarn. Fiskat,grillat och skrattat åt fisbitar och pruttar.
Att umgås med killarna är att njuta av det goda i livet. Jag fick ett barn men en hel drös av efterrätter. Och tänka sig att 4:an kommer snart :).

Dagarna går fort och tankarna är ofta hos mamma. Tankar om hur skört livet är. Jag är ofta ledsen och har förstått att sorgen har en massa ansikten. Inget är fel.

Det har gått dryga månaden sen hon försvann. Vi vet fortfarande inte vad hon dog utav. Jag vill veta vad det var?

Nu är det trots allt inte så att jag lallar runt i sorg hela tiden. Vi har bokat resa till Gotland på hoj( jag och maken). Vi ska ses den 21/7 hela familjen/släkten och grilla samt ha roligt. Och jag ska på Norrbottensfest i slutet av månaden.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, familj, Rullsand, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

