Vila sig lite.

Idag kände jag mig som en tant. Verkligen intressant! Eller jag kände mig sådär som jag bestämt mig att aldrig vara/bli. Jag gick till doktorn. Han var ung. Väldigt ung ( och snygg ). Jag är övertygad om att jag har bältros. Har haft det förut. Han tittar och säger – Det där är inte bältros. Jag hade lust att sätta foten i golvet och säga – Det är det visst! Din valp. Intressant.

Nu sitter jag här fortfarande övertygad om att jag har rätt. Dessutom har jag jätte ont i min rygg. Jag är hemma idag. Det är allt lite synd om mig en liten stund. Häxan Surtant ska rasta hunden i snöslask och försöka röra sig snyggt. Tur att Elias är här och kör lite med mig. Annars hade jag säkert legat under täcket och ätit praliner som tröst. Nu tog jag istället en bit Brie ost.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i tant. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vila sig lite.

  1. Fru H skriver:

    Du får avvakta en dag och se om det utvecklar sig och gå tillbaka i så fall och skriva honom på näsan! Den lilla valpen 😉
    Krya på dig!

Kommentera

