Åååå som jag älskar

Att träna! Det är en ” Halleluja moment” varje gång. Idag var det dags för Afro och sen Pilates. Jag Älskart! Problem med ryggen fortfarande så jag tänker träna mer styrka. Hantlar vill jag ha i julklapp och kettlebells.

Till alla mina afro/pilates tjejer. Tack! Ni förgyller min tillvaro.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Hälsa, Lycka, Pilates, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Åååå som jag älskar

  1. Åsa skriver:

    Och du förgyller vår tillvaro ❤
    Kram

Kommentera

