Segskalle och tröttmössa

Sådan är jag varje morgon. Jag är som lite deppig när jag vaknar. Livet känns pest,tungt och ofta ledsamt. Sedan petar jag i mig min första ljuvliga ,stora kopp kaffe och en stor laddning kesoplättar ( idag lyxade jag och hade grädde till) . Här börjar jag känna en liten spirande glädje tendens i nervbanorna och tankeverksamheten.

Efter frukosten är det dags för sedvanliga rutiner dvs toabesök och hundpromenad. Har man Ulcerös Colit är det inte att tänka på att hinna ut med hunden innan damrummet. När jag joggat alternativt promenerat är jag än lite gladare. Såhär håller det på den här årstiden av mörker. En helt annan historia vår och sommartid.

Igår satt jag och kikade på Twilight filmen till sena natten. Väldigt vackra unga män där. Sedan drömde jag att jag var förtjust i en ny man. Inte någon pojke utan en snygg man. Spännande! 😉

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, hund, Jogging, Livet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

