Lördags softar

Jag tycker om lördagar. Kommer sällan i kläderna förrän på eftermiddagen. Idag ska här städas. Jag ligger inte på plus. För övrig ska jag jogga och sedan är vi bjudna till Maritha och Mats på middag. Ska bli så otroligt trevligt att umgås.

Har jag sagt att jag slutat med en av mina mediciner? Jag har ätit 2 mediciner för min Ulcerös i många,många år. Denna åt jag innan cellgifterna. Nu slutade jag med Pentasan för några veckor sedan och det går bra. När jag var som sjukast åt jag 12 tabletter om dagen. De sista åren har jag bara ätit en. Nu är det Imurelen kvar. Imurel är cytostatika i låg dos. Den törs jag inte sluta med. Jag vill verkligen aldrig mer bli så sjuk som jag en gång i livet var.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Cytostatika, Städa, Ulcerös Colit. Bokmärk permalänken.

Kommentera

