Jagkanintesova.se

Tidigt imorse slog jag upp mina blå. Klockan var nog runt 03.30. Sen har jag snurrat som en fis i rymden. Denna dagen lär bli lång. Framför mig har jag en trevlig tjejmiddag så det gäller att sova sig lite middag.

Ute är det snöväder med kraftiga vindar . Som jag längtat efter snön och ljuset. Livet är lättare när ljuset anländer. Ett annat ljus är att jag ska visa upp kläder på den lokala mingel kvällen på lördag. Ortens lilla galleria har mingelkväll. Jag vågar hoppa och kliver ut ur min trygghetszoon. Det är så vi växer.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i sömn. Bokmärk permalänken.

Kommentera

