Konstigt är det

Att jag ibland på fredagarna förvandlas till häxan surtant. Det är precis som om all kraft rinner ur mig från det jag ställt ner väskan i hallen. Först ångar jag på i 190 hela veckan och sedan får maken se den goda frun bli en bitch.

Idag har jag bestämt mig för att låta det goda besegra det onda. Jag ska vara glad och lycklig och le av bara fan. Jag har egentligen bara bra saker att göra hela helgen. Imorgon är det dags att träffa de äldsta tjej/tant vännerna. Till Uppsala på middag ska jag. Vin ,mat och skratt samt en del tårar. På söndag gör jag ingenting.

Jovars, jag ska till Lina och lämna över del 2 av Mr. Grey. Jag har aldrig i mitt 50 åriga liv läst så här mycket sex. Jag vet inte om jag ska säga att böckerna är så himla bra. Intressanta dock och skönt med väldigt lättsam och erotisk läsning. Det är nästan så jag rodnar när jag läser ibland. Och frågar maken om boken är bra? vill jag stänga ner den så han inte ser.

Hur som helst. Häxan surtant ska vara lallande ,lycklig med träningsvärk i baken. Igår körde äntligen skivstångspasset igång igen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Arg, Tankar, Tant, träning, Vänner, Vänskap. Bokmärk permalänken.

Kommentera

