Vart tar tiden vägen?

Alla människor har lika mycket tid att spendera på ett dygn. Och jag tycker de dygnen går rasande snabbt. Nästa månad fyller jag år igen och jag fyllde ju nyss. Det år som gått har varit fullt av stora händelser. Sorgliga och roliga. Jag fyllde 50 år och fick pengar till en träningsresa. Jag åker den 13/4-13 och blir borta en vecka i Portugal.

Jag tog med mig familjen dvs Maken,Lina med barn och Olle till Grekland i Maj 2012. Vi var borta en vecka och njöt av sol,bad och varandras sällskap. Det var en fantastisk vecka. ❤

Vi hann hem,var hemma i 3 dagar och jag hittade min mamma död. I och med det så försvann liksom resan i periferin. Men jag anar att det var tur att jag var så laddad med positiva intryck av vår Greklands vistelse och solen när sorgen slog till. Livet blir sig aldrig likt när man mister sina nära och kära.

I oktober föddes sedan prinsessan Flora Juni Elisabeth. Ett av mina 4 barnbarn och den första tösen. Glädjen står högt i tak och hon utvecklas i rasande tempo. Att jag sedan inte skrivit här på månader beror på att jag har fullt upp.

Jag tränar 5 pass på fyra dagar och har börjat med Cross Fit strax innan jul. Söndagar kör jag skivstång/intervall. Tisdagar är jag instruktör i Afro samt Pilates. Onsdagar åker jag på CF och torsdagar kör jag skivstång/intervall igen. Som jag älskar detta :). Dessutom hade jag förmånen att i februari få vara med på The Nike Blast i Globen. Två heldagar med härlig träning och glädje.

Och under tiden som dagarna rullar och jorden snurrar söker jag arbete för brinnande livet.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Arbete, Barnbarn, Crossfit, dotter, familj, Födelsedag, Grekland, Hälsa, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

