Påske Svammel

Jag är verkligen inte den mest frekvente bloggaren. Idag känner jag för att skriva av mig lite. Är trött och sliten efter en rolig Punkarfest hos bror min. Älskade känslan när jag fick klä ut mig och go helt bananas med smink och outfit. Så mycket komplimanger som jag fick igår på nätet och annars har gett mig en tankeställare. Jag ska nog bli punkis på heltid .

Många reagerade även på min biceps. Jag är väldigt stolt över det jag åstadkommer/åstadkommit med min träning. Jag skyltar dock sällan med bilder eller inte alls med bilder på mina muskleriMen jag poserar gärna hemma i min spegel för mig själv,min man och min familj. Träningen är ju en stor del av min vardag och tacka sjutton för att jag blir glad av resultaten.

I onsdags toppade jag dessutom träningen på Crossfiten/crossträningen i Östhammar. Jag som alltid ratat gympan i skolan hänger nu i rep i en gympasal i Östhammar.Jag kunde klättra i repet Jag klarade dessutom många toe to ring ( bålstabilitets träning) mot vad jag gjort förut. Hittade plötsligt tekniken. Sophie som håller i träningen fick se ( läs Höra ) En jublande ” Tant Anne i repet och ringarna. Imorgon följer Elias med mig och tränar . Ska bli otroligt roligt att få dela med sig av vad mormor pysslar med. En annan del av träningen som jag älskar är alla nya bekantskaper jag gör. Nya vänner som peppar,hejar och är trevliga. Ni hör väl? Det finns nga nackdelar med att träna.

Om 13 dagar sitter jag dessutom på en balkong i Portugal och sippar på ett glas rött med min kollega Cicci. Jag ska äntligen på min efterlängtade träningsresa. Träning från morgon till kväll. Yoga på morgonen och Crossfit eller Soma på dagen. Jag kommer även att dansa Afro och Bollywood. Som jag ser fram emot detta. Det enda jag tyvärr inte kan göra ordentligt är att jogga. Mina benhinnor vill bara ha mjuka underlag.

Nu ämnar jag känna in om jag eventuellt kanske vill äta en gång till. Jag har idag dagen efter kvällen före sovit middag två gånger och sprungit i skåpen för att jaga mat hur många gånger som helst.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Barnbarn, Crossträning, Hälsa, Portugal, Träningsresa. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Påske Svammel

  1. Cissi skriver:

    Du ska vara stolt över dina snygga armar 🙂 Härligt att du snart sticker iväg! Hoppas du får njuta, träna och ta hand om dig själv!

  2. Cissi skriver:

    Ha det suuuuuuper underbart på din träningsresa!

Kommentera

