Vi kör så det ryker.

Efter en intensiv måndag har jag kraschat i sängen en stund. Fylld av intryck,sandig , svettig och lycklig.
Vi har nu spenderat 2 dagar här i Portugal med Topphälsa och Springtime Travel.

Jag har det så fantastiskt bra. Jag som inte gillar att träna tidigt har idag gått upp 06.30 för att gå med stavar. På det körde vi styrka i en halvtimme.
Frukosten är ljuvlig efteråt. Jag äter som en Rysk brotterska. Massor av ägg och bacon samt grönsaker mm. Det gäller att inte tyna bort.

På förmiddagen dansade vi Bollywood med fantastiska Lena. Numera pratar vi engelska och Svenska med Indisk brytning.
Lite lunch intogs på stranden och sedan körde vi det svettigaste passet jag någonsin gjort. En timmes Soma i träningslokalen och svetten fullkomligt rann.

Nu har Ärna lallat iväg och köpt lite rödvin åt sin Pt. Vi vårdar även våra själar. Igår provade vi på Innerglow samt stavgång. Det händer något hela tiden. Mycket kändisar är det här också. Ja, förutom. Ärna och Asta.

Jag kan med lätthet säga att det är helt ok att vara här. 😃

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i dans, LCHF, Livet, Magrutor, Portugal, Resa, träning, Träningsresa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vi kör så det ryker.

  1. Cissi skriver:

    Trots mat som inte är ok låter det som ni har det fantastiskt! Hur är det att resa med ett gäng så där? Jag har ju bara åkt till Playitas utan sammanhållningen av ett gäng…

Kommentera

