Bergspasset.

Kl ringde inte som vanligt då min kropp skaffat sig en inbyggd väckar klocka. Vi åt frukost och vid nio tiden for vi iväg till en liten by där vi skulle gå 8km stavgång. Man kunde välja på jogging , stavgång eller vanlig prommis. Sträckorna var 14,10 eller 8km.

Vi gick i ett otroligt vackert landskap. Allt blommar och doftar. Ärna och jag gick otroligt snabbt. Väl framme i mål intogs den godaste glassen i världshistorien samt kaffe.

Sedan var det dags för hemfärd och lunch på strandrestaurangen. Grillad tonfisk med grönsaker och potatis. Maten är ljuvlig och billig med svenska mått mätt.

Jag gav mig på ett pass organic bodywork med afro avslut. Körde hela organic delen men sen sa kroppen stopp. Vi badade , solade lite, duschade och käkade middag.

Pop cafe hägrade med free Wifi och en kopp kaffe samt en varsin jätte drink . Behöver jag säga att vi låg till sängs runt 22.00.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Lycka, Magrutor, Portugal, Shopping, träning, Träningsresa, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

