Morgon yoga

Jag hade ställt klockan på 06.15 och vaknade innan den. Det kan bero på att det är omöjligt att hålla ögonen öppna längre än till 22.00. Vi hade dessutom varit på den gemensamma middagen med Topphälsa gänget och maten var kass. Jag vaknade hungrig som en panter.

Kl 07.00 starade vi morgonen med ett yoga pass. Känslan av att vara stel som ett kylskåp infann sig. På det en rejäl frukost och sedan ett Soma pass. Jag har träningsvärk i mina stortår av soman.

Vi bestämde oss sen för att bara vara. Låg i solen en stund. Åt en god lunch på stranden och njöt av solen. På kvällen gjorde jag mig av med min internet abstinens genom att gå på Pop cafe , ta ett glas vin och surfa.

Idag var vi även på en föreläsning med Agneta Sjödin. Sedan krasch i säng.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Lycka, mat, Portugal, träning, Träningsresa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Morgon yoga

  1. Maria skriver:

    Åååh nu har jag läst dina uppdateringar. Låter underbart och fantastiskt! När jag fyller 40 ska jag åka! Puss

Kommentera

