Vårkänslor

Jag älskar våren. Älskar när solen skiner,blommorna som reser sig ur jorden,skiten som kommer fram ? Jag ser mina fasansfulla fönster men väljer att ignorera de. Plättlätt är det.

Idag boade vi in husvagnen. Imorgon kör vi upp den till vårat Rullsand.Igår upptäckte jag til min stora glädje att jag kan träna på Rullis i år. Känns helt ok. I vanliga fall kör jag jogging i skogen där samt plankan,armhävningar mm. Nu kan jag kombinera det med Bootcamp.

Idag gav jag mig ut på en joggingtur i skogen men fick gå hem. Sprang på packad grusväg och benhinnorna sa ifrån. Jag kan verkligen inte springa på hårt underlag alls. Jätte tråkigt är det. Men jag kan gå, gå med stavar och köra många andra träningsformer.

Nu en dusch. Sedan plantering av blommor på mammas grav . Kl 15.00 kommer våra favorit terrorister. De sover hos oss inatt. Det blir lördags mys för hela slanten.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Mamma, Okategoriserade, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vårkänslor

  1. Cissi skriver:

    Har du testat att springa med kompressionstrumpor? Det tycker jag känns mycket bättre. Åh vad har du för skor? Får du lätt ont kan du behöva ha utprovade skor som är heldämpade.

Kommentera

