Oh my, oh my

Jag är trött! Verkligen jätte trött. Ställ mig sen på ett golv på ett skivstångspass och tröttheten är puts väck.

Jag har haft 3 barnbarn av fyra här i ett dygn. Älskade, underbara bitvis irriterande barn. Tålamodet prövas ibland och jag djupandas. Men vilken gåva och vilken glädje. Melker och jag har pratat med pussmun i flera mil idag. Läpparna fick inte nudda varandra. Vi hade verkligen roligt.

Melker satt sedan på hemvägen i baksätet med sin mormor och speglade sig länge i en husvagns backspegel. Han såg inte att jag som satt brevid iakttog honom. Han sjöng, pratade med olika miner och älskade garanterat det han såg. När slutar vi med det?
Han förde sedan spegeln sjungandes mot mig och sa: ” Så här kommer jag se ut sen. Sen när jag är gammal”. ( förbannade unge) .

Vi är lockiga och söta båda två.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Lycka, Make, skivstång. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Oh my, oh my

  1. Vad härligt!! Och vad jag önskar att man kunde fått behålla lite av det där att gilla det man ser i spegeln…

Kommentera

