Crossfit i solsken

Står på agendan. Strax åker min bil iväg med mig till grannorten. 2 mil enkel väg. Stenhård och underbar träning vid havet. Maken i sin tur åkte och sköt på skyttebanan. Likt Hillbilly  John tog han geväret på axeln på motorcykeln. Min man han är macho han ;). Geväret hade dock sin onepiece på sig så det såg inte så allvarligt ut.

Jag har fått valkar i mina händer av att lyfta stänger och hänga i ringar och stänger. Himla käckt. Jag köpte mig ett par träningshandskar men de var som inte bra. Billigt är verkligen inte bra alla gånger.Svamlar iväg här lite i mina tankar. Det är skönt att skriva det som bubblar ur en just här och nu.

Moltas är nybadad,nyklippt och luktar schampo lång väg. I samma stund som jag duschat honom började han fälla ur hela pälsen. Jag borstar,borstar och borstar. Kanske sympatiserar han med mig? Vi fäller hår båda två. För att rädda mitt hår och mig själv har jag nu även beställt protein pulver. Extra protein tillskott ska vara bra har jag hört. Framför allt då man tränar som jag gör.

Svamlet avslutas här en stund. Nu byter jag om, fyller vatten flaskan och har idag fyllt på extra energi i mina depåer. Hej träningsvärk! Här kommer jag.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Crossfit, håravfall, hund, jägare. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Crossfit i solsken

  1. Det lät ju inte helt fel med ett hårt pass vid havet 😀

  2. Tycker blandningen av MC, gevär och onepiece lät underbar!!!

Kommentera

