Osynlig

Det finns få saker som är så jobbiga som att vara osynlig i ett rum trots att du är närvarande. Det är då jag får jobba på extra mycket med min självkänsla. Jag vet att jag är bra.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Tankar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Osynlig

  1. Jag är SÄKER på att någon ser dig!! Våga ta plats!! Du duger utmärks, precis som du är.

    • annes skriver:

      Tack , vad gullig du är. Jag vet att jag duger. Men just idag i den stunden var det lite tungt. Jag är också ” Tant” Ibland. 😉

Kommentera

