Sommar, sol och skugghelvete

Sitter under my umbrella eller parasoll och tycker sommaren är underbar, ljuvlig och alldeles fördjävlig. Inte själva sommaren utan det faktum att jag är hänvisad in i skuggan. Jag vill INTE.
Jag älskar att ligga som en strandad val och bara ta in solens jätte farliga strålar i huden. Jag blir glad och lycklig utav det. Så, nu har jag gnällt färdigt.

Jag sitter här och läser, tar en kaffe, tränar crossfit ibland och bara njuter av min ledighet. En vecka kvar att arbeta. Vi fick igår veta att vi har tillgång till lägenhet i Västervik när det är Hojrock. Makens moster har en etta som vi får låna. Det kostar gratis och gratis är gott.

Campingen är knöfull av folk. Det är köer överallt. Kö till duschen, kö till disken och kö till muggen. Det sist nämnda är jobbigast.

Nu lutar jag mig tillbaka. Tar mig en kopp kaffe och bara är.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Arg, bajs, Crossträning, Dagar, Hälsa, Livet, Lycka, Rullsand, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

