Bröllopsdag och Vänner.

Idag har vi varit gifta i 19 lång år. Varit tillsammans i 22 år. I nöd och i lust precis som prästen sa. I sorg,glädje,frustration och massor av kärlek. Vi är olika som natt och dag . Jag den lugna och Maken den livliga. Eh, eller kanske är det tvärtom.Min man är även en av mina absolut bästa vänner.Vi firar idag med champagne och jordgubbar. Väldigt traditionellt. Nästa år är det 20 år. Då får vi hitta på något lite mer storslaget.

Vår bröllopsdag började med en tur på hojen till min favorit stad Gävle. Där mötte vi upp en av mina favorit vänner. En vän som jag lärt känna via min hemsida. Hon är på besök här i trakterna och vi sammanstrålade över en kopp kaffe. Jag tycker oerhört mycket om dig Ingela. Vi ses snart igen. ❤

När vi gör våra hojturer får vi vara relativt snabba då förtältet blir som en bastu trots att vi öppnar upp så mycket det bara går. Moltas har tjock päls och har naturligtvis även i år dragit på sig våteksem. Lindrigt än så länge så vi är snabba med att behandla. Slut badat för Moltlund för denna semester.

Nu skumpagne och jordebär samt massor av kärlek.

Måste tillägga att jag har GRYM träningsvärk . Körde ett av Lofsans pass i förrgår och kära nån.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Bröllopsdag, träning, Träningsvärk, Vänner. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bröllopsdag och Vänner.

  1. Ingela skriver:

    Och jag tycker lika mycket om dig tillbaka min fina vän. Gillar fina Robban massor oxå ♥ Tack för idag! PoK

  2. Brittmari Södergren skriver:

    Grattis Anne o Robban på er stora dag!!!

Kommentera

