En kvinnas klagan

Ett relativt långt inlägg med klagan och lite gnäll samt bajs. Läs ej vidare om du är känslig. Tillägger genast att jag har det bra.

Jag har ichias i höger skinka. Värker ner i benet och in under foten. Efter dryga timmen på hojen gör det svinont. Tant åkte med make till Biltema idag och köpte sig komfort sits. En svart platt sak med nån gele i. 395:- pix och det lindrade lite. Eftersom vi är fantastiskt romantiska av oss så åkte vi även till Oskarshamn. Där intog vi en kulinarisk måltid på Mc Donalds. ( Vi har varit förlovade i 22 år idag).På det slog jag i mig en Treo för att få bort värken i benet och rumpan. Detta hjälpte föga.

Under dessa fantastiska Västerviks dagar passar även min mage på att skoja sig lite med mig. Att en så vän och liten varelse som jag kan dynga ur sig så mycket är imponerande. Ett är säkert. Om min kropp fick bestämma till 100% vad jag skulle inta i föda. Skulle det bli kött och fett. Vilket jag skulle finna tråkigt och enformigt. Jag blir risig av för mycket grönsaker och är väldigt noga med vad jag äter.

Apropå mat så levererar Västervik inga kulinariska höjdare. Om det är någon som känner till något bra matställe här, så hojta. Vi tycker mycket om god mat min man och jag.

Ikväll äter vi i hemmets lugna vrå. Och imorgon åker vi kortege genom Västervik med massor av andra knutters. Det är svårt att återge hur mycket hojar det är här. Jag ska ge mig på att filma under vår åkning .

Jag har det verkligen bra och jag njuter av varje sekund. Tränar gör jag också. Många knipövningar hinner jag med på hojturerna. Alla muskler bör underhållas.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i bajs, ichias, kärlek, Livet, Lycka, Make, MC, semester. Bokmärk permalänken.

Kommentera

