Men Gud vad det är synd om mig.

Som måste sitta i skuggan i 30 graders värme. Dessutom vet jag inte om jag ska jogga eller dricka Rose? Och hur är jag funtad som ens tänker på träning i denna värmen?

Maken röstar på rose medans han ligger utfläkt i solen. Den här semestern har varit fantastisk på många sätt. Varm, solig och alldeles underbar. Det gör heller inte ont att veta att jag om dryga 3 veckor packar och åker till Thassos i 2 veckor.

Sist jag reste utomlands i 14 dagar fick jag betala för att flyga ut från landet. Mitt bagage var lite tungt. Nu ämnar jag inte göra samma misstag. Nu ska här packas smart 😊. Bikini , shorts, klänning ( ar) och skor. Jag vet att jag kommer bo i mina crocs floppisar mest hela tiden. Och jag vet att Crocs stavas med stort C men jag ids inte korrigera. Skriver i min Iphone.

Nu tror jag minsann att min kropp vill ha lite lunch. Är ni hungriga i värmen. Jag har ingen stopp ätar knapp. Inte ens idag. Min kropp kräver föda i alla väder lägen. Mat, motion och mycket sömn.
Sen att få balans i livet hela tiden? Det är en annan fråga.

Nu ska grillen tändas, salladen fixas och vattnet drickas. Sen anar jag att min kropp vill ge sig ut på en liten tur i skogen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Rullsand, semester, Tankar, tant, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

