Från timid och lallande fåne till bitch.

Mitt humör rasade från lycklig till tvärilsk snabbt som f_n. Vad gör jag av ilskan? Jag som nästan aldrig är såhär arg. Vad gör ni av ilskan?

Jag fräser,ryter åt Moltas. Han fattar nada. Han som såsar fram på gatorna och inte vill hem och tror att jag inte genomskådar honom *HAH!* Maken som undrar om jag vill ha hjälp i köket? Jag har mest lust att be honom dra. Jag kan ju inte ens ge mig ut och jogga igen då jag joggat klart för denna sensommar igår. Min ischias dödar mig. Vaknade flera gånger av den inatt.

Jag är arg, skitarg och less. Och jag tänker vara det ett tag till. Jag känner att jag behöver det. Så det så!

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Arg. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Från timid och lallande fåne till bitch.

  1. Lotta Andersson skriver:

    Jag känner igen det där, har precis samma problem från att vara hur lycklig och glad som helst till en riktig ragata brukar jag känna mig, men det är ju inget man kan göra något åt och förhoppningvis så vet våra närmsta om det. Roger brukar kunna åka på en massa skäll och även hundarna när jag är ute med dom. Jag brukar gråta en skvätt då brukar det allra jäkligaste försvinna för ett tag iaf. Kram

Kommentera

