Svullo med bra rumpa

Vi är framme i ett otroligt varmt Grekland/Thassos. Det är värmebölja och jag har svullat hela dagen. När jag bestämmer mig för att göra något så gör jag det till 210%. Det gäller även Lchf. Jag har idag ätit chips, druckit öl och ätit pommes. Det är inte Lchf. Min mage står i 4 hörn. Jag svettas av värme och lätt ångest. Men satan i gatan vad gott det var.

Vår resa började 05.30 imorse. Traskade glatt in på Arlanda . Köpte årets dyraste fika. 481:- för 2 mackor, ett glas rött, en öl och en whiskey. Sitter och resonerar, diskuterar och inser att 2 personer från Gimo slagit sig ner jämte oss. Vi pratar lite och hon har sett att Linas bild går att rösta på i Unt. Linas sommarbild. Gå genast in och rösta! Jag frågar vart de ska. Vad tror ni? De ska till Thassos. Men inte hit där vi är. ( Jagvetinteriktigtvarjagbor). Kan inte namnet. Hotellet heter Emerald.

Vi åker plan, buss, båt och buss. Får ett yttepytterum med fantastisk utsikt. Börjar språka med grannen. Han har gått 3 år i samma skola som mig. Är något äldre och känner Bimmen. En jobbarkompis till maken och en vän till mig. Hans son jobbar med min brorsson på Arlanda. Snart är vi släkt.

Jag sitter nu på balkongen med värmeljus tända. Vi har för första gången i världshistorien kaviar med oss. ( Shhhh! Säg inget). Kokt ägg med kaviar är kanon bra Lchf. Jag sippar på ett glas whiskey och kommer ha sjukt bra röv inom 2 veckor. Backen upp till hotellet är grym! Och min man har köpt sina första Flipflopps någonsin. Efter 10 meter hade han skavsår.

Jag fick idag ett mess på Facebook som gjorde mig så himla glad. Jag vet att du läser här och jag är så otroligt glad över mina vänner. Nu en massa onyttigheter och sen 13 dagar av lättja.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Mannen, semester, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

