Semester mage

Nu ska jag avhandla bajs. Känsliga läsare varnas. En del människor drabbas av turist mage. Det har hänt mig här nere men åt rätt håll. Jag har fått normal mage på 14 dagar. Ingen ränneskita. Inga bajs attacker alls på morgonen . Jag varnade ju. Att nyttja toan i tid och otid är ju liksom min vardag där hemma.

Här lallar jag på i lugn och ro på morgonen. Äter frukost och dricker kaffe och har inte kastat ut maken från huset en endaste gång. Jag har druckit alkohol varje dag i 14 dagar. Mest rose vin och vitt vin. Jag har inte varit lika nitisk med Lchf som jag brukar. Har ätit nån paj och tagit en Mythos. Och jag mår hyfsat bra de dagarna också. Allt detta pga att jag inte stressar. Det är helt underbart.

Hemma är jag igång hela tiden och ska nu försöka få med mig denna känslan hem. Lite mer vila, lite mindre stress och lite bättre tanke gångar. Jag ämnar dock inte dricka vin varje dag.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Grekland, LCHF, Lycka, magen, Make, Mannen, Resa, semester, Thassos. Bokmärk permalänken.

Kommentera

