Lite trasigt varstans.

Vårt handfat i badrummet hänger på sniskan. Jag kan känna mig lätt skyldig (jagbrukarlägabenetpådetnärjagsminkarmig). Vinklat liksom. Jag är oerhört vig i mina ben. Vågar nästan i skriva det heller. Sist jag skrev att jag är vig var det någon ung spoling med moppe musche som ville se bilder på det. *Skrattar mig fördärvad här*. Nu meckar make handfat som släppt från väggen. Träet i själva möbeln har gått sönder. Mest fundersam var han över hur han ska kunna stänga av vattnet utan att stänga av toan.Make stänger inte av toa när hustru racerbajsar. Han får fundera ett tag till.

Min underbara Lina, mitt allt har idag åkt akut till sjukhuset. Hon har vaknat med svåra magsmärtor och fick hastigt feber. Nu ligger hon med dropp och får smärtlindring. Eventuell operation av blindtarm ikväll. När Lina inte mår bra då mår inte jag heller bra. Jag försöker tänka rationellt och logiskt. Jag lyckas stundtals. Nu är jag iofs väldigt lugn för nu är hon i goda händer. Jag har varit och mött upp kilarna när de kom hem från skolan. Hann med en fika med svärsonen och Florafis när de var hem en sväng. Svärson och Flora fick skjutsa in Lina imorse. Imorgon hoppas jag att hon är återställd igen.

Å, vad jag önskar att jag orkade träna!

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i abstinens, Barnbarn, Lina. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lite trasigt varstans.

  1. brittmari Södergren skriver:

    Stackars Lina hälsa stora kryakramar!!!!!!!”

Kommentera

