Envis,nytränad och relativt nöjd.

Jag har nu i 3 dygn levt på kyckling,fisk och fett. Inga grönsaker mer än någon halv avocado, lite bär och kesoplättar till frukost. Nu börjar jag sakta återhämta mig från bakterie eländet. Och nu! Padadampampampaaaaaaaa! Har jag tränat mig lite. Var på ett Skivstångspass och kände mig lite klen men ändå förvånansvärt stark . Jag har fått för mig att jag liksom ska tappa alla muskler jag lyckats träna fram på en kvart. Får ångest när jag inte kan röra mig. Jag skippade intervallerna idag. Körde bara styrkedelen och det gick bra. Jag är så nöjd. Ser ut som en tecknad katt med enormt stor mun. ( Kommer inte på vilken film det är) .

Häromdagen var make och jag till min favorit affär Thuns. Vi investerade i regnkläder båda två och jag köpte mig en topp. Om dryga veckan ska jag på tjejkryssning med 14 andra kvinnor. Då måste jag vara proper ( så säger min man). Tyvärr gick min mans regnjacka sönder i dragkedjan så jag fick ge mig av till samma affär idag igen. Tror ni att jag kom tomhänt därifrån? ……….? Precis, det gjorde jag inte. De har massor av fina kläder till väldigt bra priser. Jag älskar kläder av märket Vila. Det har de mycket utav och Object. Deras jeans är underbara. Nu är jag fattig som få men jälar vad snygg jag ska vara :D.

Tänkte inte berätta att jag i morse fick tänka till 2 gånger och lägga ner denna regnjacka som skulle bytas i en kasse. Ställde kassen i hallen för att verkligen komma ihåg att ta med den. Satt mig i bilen åkte ,poppade,njöt och kom på *Vad F_n!*. ( Carina det var vid din farmor och farfars hus) . Kassen låg kvar i hallen. Jag hade som tur är bara kört ca 5 km. Senil Märta vände och ordnade allt till det bästa.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i LCHF, skivstång, Styrketräning, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

