Men Guuuu!

Så trött jag blir av att kryssa. Inte klokt vad energi det går åt på en färja. Det har varit roligt. Det har gått åt en del vätska ombord. Jag har fått tillbringa ett dygn med fantastiska kvinnor. Jag har delat hytt med mina vänner sedan barnsben. ( Kristian, vi är lite gamla men inte riktigt som Lisa ännu). Men jag lovar att vi dansar och fnissar även när vi är 86 år.

Jag fick upp en ny fin profilbild på mig i lördags. Helt rynkfri bild ( jättefin ) . Idag är det något som inte stämmer. Hur jag än fotar så blir de inte lika. Alltså måste champagne och lite GT vara bra för hyn. Vi döpte resan till Bärit och Bärit Ladies On Tour. Bussen var stiligt skyltad och Bärit-Cicci Ärna Eriksson hade pysslat och fixat så himla bra. Jag har intagit rosa champagne,vitt bubbel och annat gotta. Jag drack mycket vatten och kaffe också. Är inte helt förtappad ännu.

Sticker inte under stol med att jag idag är sliten,trött och sugen på skräpmat. Gjorde oss en moussaka a la 56kilo och är nu mätt samt nöjd. Hoppade över träningen idag då kroppen har fullt upp med att återställa vätskebalansen till det normala. Jag har så svårt för att hoppa träningar. Får så dåligt samvete och dåligt samvete är omodernt. Imorgon är jag på G igen.

Den här veckan är som många andra veckor väldigt fullbokad. Hur det nu kan bli så hela tiden. På torsdag fyller vår lilla blomma Flora 1 år?!  Den lilla söta tultan som nu springer,härmas och gör som killarna gör. Jag ska passa på att köpa presenter till henne i veckan. Jag har hört att hon önskar sig rosa klänningar och söta tröjor samt mössa och vantar.

 

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Kryssning, LCHF, Livet, Lycka, träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Men Guuuu!

  1. Kristian skriver:

    Det får vi hoppas.

  2. brittmari Södergren skriver:

    Gratta lilla söta Flora från oss på sin födelsedag !!

Kommentera

