Jag har KF

Dvs karl fritt hela helgen. Maken har åkt med sina vänner och fiskat. Jag njuter som bara den, Idag ska jag på Spa Löthman efter jobbet. Lina färgar mammas gråa hår,noppar ögonbryn samt målar mina naglar. Jag har shoppat mig lite sallad till lunch och blir även bjuden på middag hos dotra ikväll. På morgonen drog jag och såskoppen iväg på en promenad som blev en jogging tur med träning i hemmet som avslut. Jag körde axlar samt bål.

Jag älskar min man. Och jag älskar att vara själv ibland. Imorgon kommer min bror hit. Vi ska besöka graven och bara umgås. Jag bjuder på lunch och trevligt sällskap. Sen tänker jag inte göra så mycket mer imorgon. Ta ett glas rött,pilla navel och läsa bok kanske. Promenera Moltas och terrorisera vänner på telefonen. Jag kan inte tiga mig igenom min ensamhet.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i dotter, Karl Fritt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

