Sådär ja!

Nu har jag varit ensam tillräckligt länge. Nu kan han få komma hem om han vill. Nu har jag tråkigt. Min bror har varit här och lunchat. Vi har tagit en nostalgi runda på orten. Han har åkt hem och jag har promenerat en lång sväng med Såskoppen. Jag är helt enkelt inte van att vara ensam.

Igår var jag hos Lina. Nu är håret snyggt igen. Jag var borta några timmar,kom hem och insåg att jag glömt låsa dörren. Undersökte varenda skrymsle i hela huset i jakten på en potentiell mördare. Det fanns ingen här . *Phuiii*. Funderade på hur jag skulle kunna sova ensam. Somnade som ett stök och vaknade av att make ringer 08.40. Undrar hur länga jag hade kunnat sova?

Nu ämnar jag nog tända ljus. Har köpt mörk choklad och lite nötter. Ska knö ner mig i soffan med en bok. Hade tänkt träna men jag skiter nog i det idag. Tänker vara extra mycket jätte lat. Imorgon är det skivstång/intervall. Då kommer jag laddad och stark.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i bror, skivstång, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

