Hilda är i Katthimlen.

Idag på förmiddagen fick min fina Hilda gumma somna in. Allt gick väldigt lugnt och fridfullt till. Hon hade som gjort sitt här . Hon var mager,trött och hade tappat musklerna i bak. Hon fick en dos lugnande utav mig och vi for in till Veterinären. De sa det jag visste, ” Hon var väldigt sjuk”. Hennes njurar hade nästan helt slutat fungera. Tydligen väldigt vanligt på just katter. Vi fick en fin sista stund tillsammans.

Jag har gråtit och så har jag gråtit ännu mera. Precis som man gör när nåt sådant här sker. Sen har jag sovit och plockat undan lite efter henne. Hon kommer fattas oss ett tag nu.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Djuren, Hilda, katt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hilda är i Katthimlen.

  1. Inna skriver:

    Jag vet precis hur du känner. För drygt 2 år sedan fick min älskade Ville somna in. Han fattas mig, men jag vet att han har det bra i regnbågslandet ❤

    Kram

  2. Maria Nordlöf skriver:

    Vad fint du skriver Anne
    En stor kram till dig. Maria Nordlöf

Kommentera

