Sår på bröstkorgen

Jag har nu fullt med sår på min bröstkorg. De vätskar,varar och gör ont. Jag vaknar på morgonen och t-shirten jag sover i sitter fast på bröstet. Dessutom vet jag inte vad jag ska ta på mig i klädväg då allt gör galet ont.  Skönast av allt vore att gå ut i bar överkropp. Himla poppis man skulle bli. 51 årig kvinna med trötta små bröst lallar runt på orten. Jag tror de skulle hämta mig med blå bilen.

Kollade Fass och insåg att jag prickat in de vanligaste biverkningarna utav krämen. Ledvärk, sjukdomskänsla samt en massa annat trevligt. Jag mår idag pest. Imorgon ska jag försöka få tag i de på Hudkliniken. Det är 4 behandlings dagar kvar med Aldara. Visste inte hur fort jag skulle tvätta bort eländet i morse. Aldara är alltså en kräm som på djupet tar bort gamla solskador i huden. Jag smörjer den måndag,onsdag och fredag. Ordinationen på krämen har jag fått av hudkliniken på Ackis.

Ja, ja! Det finns de som har det mycket värre. Men jag lovar! Det här är ingen lek och det är inte synd om mig alls. Det går över snart. Tänkte lägga ut en bild på hur jag ser ut men ämnar skona er.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Aktinisk Keratos, Aldara. Bokmärk permalänken.

Kommentera

