Granat äppel begär.

Jag har en ny passion. Passionen är Granatäpplen. Om jag vore gravid vilket i realiteten är totalt omöjligt skulle jag kalla detta crawings, begär, vill ha alla granatäpplen. När jag rullat denna frukt mot skärbrädan för att mjuka upp den och satt kniven i den ( och fått röd saft över hela köket) vet jag inte hur fort jag ska få ner skeden i kärnorna. Jag får som vällust rysningar i hela kroppen. Älskart! det är lagom surt,gott och fantastiskt läskande. Maken vågar inte röra mina äpplen.

Onsdag idag vilket betyder Grey´s och ett glas rött. Har även köpt mig en burk med vanlig glass, Magnum choklad. Jag har träningsfri dag idag = fritt att fisa. Äter sällan glass numera eller sötsaker men idag ska jag mumsa. Är annars inne i en period då jag helst skulle vara utan mat. Det fungerar inte, jag vet det. Men jag är verkligen jätte trött på mat. Igår gjorde jag en omelett till lunch och ville bara klökas efter halva. Nu är det så att tränar man som jag gör så äter man helst ofta och rejält. Förhoppningsvis kommer matlusten åter med tiden. Om inte får jag väl förlusta mig med Granat äpplen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i choklad, crawings, Glass, Granat äpple, Grey's, Ogravid tant, rödvin. Bokmärk permalänken.

Kommentera

