Kropps Chock = Morgon träning & Dansbandsradio?

05.45 i morse gick jag upp. Drack en balja kaffe,åt lite och traskade iväg till gymmet med min vän Karin kl 06.45. Vi tränade ben i en timme ungefär. Jag är så imponerad över att jag kom iväg vid den tiden. Nu är dagens träning klar och jag har kvällen över till? Vad gör ni på kvällarna? Jag vägrar ligga i soffan och glo på teven. Kl 19.00 idag kör skivstång/Intervall med Friskis igång men jag vilar lite då min arm inte är ok ännu. Har fått tid till akupunktur den 12/2.

Kanske ska jag börja läsa lite böcker igen.Eller rensa garderoben som är galet stökig.Kanske ska jag bara försöka vila lite i mig själv också. Nu ropar dammsugaren på mig. Sedan är det dusch och arbete som gäller.

Glömde en viktig sak. Gimo Sim & Sporthall slår på radion ca sju på morgonen. Vi har idag tränat till Dansbandskanalen? De vill ha soft musik för de som simmar. Jag hade fullt upp med att inte skratta mig fördärvad när jag körde tunga ben till Magnus Carlsson. Jag som älskar lite hårdare musik till styrketräningen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kropps Chock = Morgon träning & Dansbandsradio?

  1. Wow! Tack för pepp och inspiration!

    Haha, förstår att det kändes lite … udda … att träna tungt till lättsam dansbandsmusik! 🙂

    Kram!

Kommentera

